Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírus-járvány újabb erősödő hullámára tekintettel a betegség megelőzése érdekében az intézmény fenntartójával történt egyeztetést követően az alábbi intézkedések meghozatalára került sor 2021. 03 08-ától:  

Az intézmény ügyfélfogadási idejét – melynek keretében az intézményünk ellátottak számára nyitva álló helyiségei ügyfélfogadási időben folyamtatosan nyitva állnak az ügyfeleink előtt – a jelenleg érvényben lévő szabályokat figyelembe véve egyelőre csak határozott időre, de ismét kénytelenek vagyunk felfüggeszteni! 2021. 03. 08-22-ig az ügyfélfogadás ilyen formája szünetel!

 Ebben az időszakban a kapcsolatügyeleti szolgáltatás és az adományok fogadása, közvetítése és kezelése is szünetel az intézményben!  

Szükség esetén, illetve halaszthatatlannak ítélt esetben ebben az időintervallumban csak az intézmény munkatársával előzetesen telefonon, vagy emailen történt előre egyeztetett időpont alapján kereshető fel az intézmény. Ennek érdekében telefonon a 06-57/406-911-es elérhetőségen, vagy munkaidőben a családsegítője/esetmenedzsere ismert telefonszámán, illetve a cssk.gyejo.jb@pr.hu email címen élhet megkereséssel.  

Az ügyfelek az egyeztetett időpontra történő megérkezésüket a kapun elhelyezett csengő megnyomásával jelezhetik!  

Az eddig már érvényben lévő általános rendelkezések továbbra is érvényben maradnak az alábbiak szerint:  

  1.  A zsúfoltság elkerülése érdekében a váróhelyiségben, illetve az intézményben tartózkodó ügyfelek számát szükség esetén korlátoznunk szükséges, hogy az előírt ügyfelek közötti védőtávolság (ami 1,5 méter) biztosítható legyen. Emiatt amennyiben a körülmények indokolják, a várakozókat meg kell kérjük, hogy lehetőleg az intézmény udvarán, vagy azon kívül várakozzanak, ne az intézményben – ez jelen pillanatban sztenderd eljárásrend minden lakossági szolgáltatás esetén az állami és azon kívüli szektorokban is!  
  2. A krízishelyzetek kezelése jelen helyzetben sem halaszthatók el, ezek ellátását a szolgálat/központ munkatársai a megfelelő óvintézkedések mellett biztosítják! Krízishelyzet esetén továbbra is a 06-70/3272773-as készenléti szolgálati telefonszámon élhet jelzéssel!  
  3. Az intézményünk felkeresését szükségessé tevő esetekben Ügyfeleink figyelmét nyomatékosan fel kívánjuk hívni az alapvető higiénés körülmények betartására, a vírusfertőzés terjedési kockázata csökkentésének lehetőségeire, így az intézményben biztosított és kihelyezett kézmosási és fertőtlenítő szerek használatával a kézfertőtlenítést végezzék el!  
  4. Az Ügyfeleket tájékoztatjuk továbbá arról, hogy visszavonásig a jelen átalános rendelkezések a szolgáltatások igénybevételének egyben feltételévé váltak, tehát aki nem közreműködik azok betartásában – a kézfertőtlenítés elvégzésében, és a maszk viselésében -, az nem jöhet be az intézménybe és nem részesülhet szolgáltatásban! Végszükség esetén az igénybe vevőnek amennyiben nem hozott magával, egyszerhasználatos maszkot biztosítani tudunk az intézmény ellátmányából, felhívva a figyelmüket arra, hogy legközelebb és a továbbiakban saját maszkról gondoskodni szíveskedjenek!  
  5. A már 2020. szeptember 21-től érvényben lévő egyéb intézkedések figyelembevételével a továbbiakban is kötelező az intézményben maszkot viselni olyan módon viselve, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje!  
  6. Az intézmény szolgáltatásait egészséges állapotban lehet igénybe venni, lázasan, felső légúti tünetek esetén (köhögés, torokfájás) az ügyfelek nem látogathatják az intézményt. Erről az ügyfeleket érkezéskor tájékoztatnunk és felkérdeznünk szükséges.  
  7. Intézményi telefon az ügyfeleinknek ügyintézés esetén nem adható át, szükség esetén csak kihangosítva használható.    

Megértésüket köszönjük!

Nagy Beatrix intézményvezető